فرصة عمل /خدمة عملاء لدى المجلس الثقافي البريطاني بالأسكندرية براتب 5.697 جنيها

فرصة عمل لدى المجلس الثقافي البريطاني بالأسكندرية في المجال الإداري / خدمة العملاء


 يحصل المتقدم على مرتب شهري قدره 5.697 جنيها 

يسير العقد لمدة عام قابل للتجديد

اخر موعد للتقديم هو الخامس والعشرين من نوفمبر

يتوجب على المتقدم التسجيل اولا على الموقع الخاص بالمجلس الثقافي البريطاني لكي يتمكن من التقديم على الوظيفة المعلن عنها

برجاء التطلع على الملف التالي للتعرف على المزيد من المعلومات بخصوص الوظيفة قبل البدء فى اجراءات التقديم

Description 
British Council Egypt is recruiting a Customer Services Officer to provide efficient integrated customer services for the British Council’s IELTS product from both the Examinations and Teaching Centre perspectives, and manage a team of professional customer service assistants who provide services following Customer Service Excellence standards in all contacts with customers to achieve country strategic objectives and achieve maximum impact with our target audiences in Egypt and in the Middle East and North Africa (MENA) region.

Working Conditions 
Salary: LE 5697
Deadline: 25 November 2017 
One year Fixed Term Contract – renewable

Requirements 
Experience in the field of administration.
Fluent level of spoken and written English – level B2
Advanced level of spoken and written Arabic
Proven Financial experience in Cash collection & reconciliations.
Minimum 2 years of full time work experience in an educational /customer service field.
Sales skills desirable


Popular Posts