فرصة عمل لدى المجلس الثقافي البريطاني بالأسكندرية في المجال الإداري / خدمة العملاء
يحصل المتقدم على مرتب شهري قدره 5.697 جنيها
يسير العقد لمدة عام قابل للتجديد
اخر موعد للتقديم هو الخامس والعشرين من نوفمبر
يتوجب على المتقدم التسجيل اولا على الموقع الخاص بالمجلس الثقافي البريطاني لكي يتمكن من التقديم على الوظيفة المعلن عنها
برجاء التطلع على الملف التالي للتعرف على المزيد من المعلومات بخصوص الوظيفة قبل البدء فى اجراءات التقديم
Description
British Council Egypt is recruiting a Customer Services Officer to provide efficient integrated customer services for the British Council’s IELTS product from both the Examinations and Teaching Centre perspectives, and manage a team of professional customer service assistants who provide services following Customer Service Excellence standards in all contacts with customers to achieve country strategic objectives and achieve maximum impact with our target audiences in Egypt and in the Middle East and North Africa (MENA) region.
Working Conditions
Salary: LE 5697
Deadline: 25 November 2017
One year Fixed Term Contract – renewable
Requirements
Experience in the field of administration.
Fluent level of spoken and written English – level B2
Advanced level of spoken and written Arabic
Proven Financial experience in Cash collection & reconciliations.
Minimum 2 years of full time work experience in an educational /customer service field.
Sales skills desirable