فرصة عمل فى المجلس الثقافي البريطاني بالقاهرة فى مجال خدمة العملاء براتب 3856 جنيهاً


 Vacancy Customer Services Assistant
 Salary LE 3,856
 Location Cairo, Egypt
 Deadline  11 November 2017
 Start Date December 2017

 فرصة عمل فى المجلس الثقافي البريطاني بالقاهرة فى مجال خدمة العملاء
 يفضل ان يكون للمتقدم خبرة على الأقل عام فى اي مجال متعلق بخدمة العملاء
 يحصل المتقدم على مرتب شهري 3856 جنيهاً
 آخر موعد للتقديم هو الحادي عشر من نوفمبر هذا العام,من المتوقع بداية مهام الوظيفة خلال شهر ديسمبر, يسير العقد لمدة عام قابل للتجديد,
 التقديم عبر الموقع الرسمي الخاص بالمجلس الثقافي البريطاني من خلال تعبئة ملف التقديم من خلال اللينك اسفل وصف الوظيفة
 يتوجب على المتقدم التسجيل اولا على الموقع الخاص بالمجلس الثقافي البريطاني لكي يتمكن من التقديم على الوظيفة المعلن عنها
 برجاء التطلع على الملف التالي للتعرف على المزيد من المعلومات بخصوص الوظيفة قبل البدء فى اجراءات التقديم

إقرأ الملف
 ملحوظة : الإعلان بتاريخ 31 اكتوبر2017 على الموقع الرسمي للمجلس

 Description
British Council Egypt is recruiting Customer Services Assistant - for various locations Agouza/ Heliopolis/ Nasr City/ 6 of October- to provide a professional and efficient integrated customer services on the full range of British Council’s activities and services and to meet Customer Service Excellence standards in all contacts with customers, be that through face to face or emails.
Be prepared to work unsocial or varied hours in order to ensure high standards and appropriate customer service; flexible working hours.
The customer service operates 7 days a week, morning to evening. The job holder will be expected to work in some evenings according to schedule. The postholder will work on a 5 day week shift basis and is entitled to 2 days off, in some cases non consecutive days off.
Shift Scheule is subject to change, and flexibility in adjusting hours of work is essential when there is an operational need to do so.
various locations: Agouza/ Heliopolis/ Nasr City/ 6 of October.

 Requirements
Post holder must have University degree or equivalent,
One year professional experience in dealing with customers face to face/ front line or Call Centre
Fluent written and spoken Arabic
University degree.
Post holder must be entitled to work in Egypt
Fluent English speaking and writing (level B2)
Fluent Arabic speaking and writing


 APPLY HERE
Apply Directly on BC official website

Popular Posts