Company Profile:-
FPi is a national pharmaceutical company that offers a real and reliable partnership to the healthcare community, by fulfilling its emerging needs for both patients and healthcare providers.
FPi is seeking to hire HR Specialist
Job Requirements
Education: Bachelor degree from a recognized university.
Experience: from 2 – 4 years.
HR certificate is a plus
Excellent Computer Skills.
Brilliant communication and interpersonal skills, for dealing with many types of people at all levels.
Proficiency in Microsoft Excel.
Job Description:
• Handle Recruitment requests in order to achieve the Manpower Plan
• Ensure continuous update of the recruitment database & maintain a secured filing system for resumes.
• Create & modify job descriptions after analyzing jobs with concerned managers & employees.
• Create, update and maintain employee files and records
• Keep employee’s database up to date.
•Track and follow up on attendance, absence of all employees.
•Prepare the needed data for payroll such as attendance, overtime, absence and other relevant data.
Interested candidates are required to send the CV with a recent photo to careers@future-eg.com and mention the position in the subject.
Popular Posts
-
تُعلن إحدى المؤسسات التعليمية عن حاجتها إلى موظفة خدمة عملاء للانضمام إلى فريقها، حيث تتمثل المهام الأساسية في تنسيق المحاضرات والدروس الأون...
-
Hassan Allam Holding is one of the largest corporations in Egypt and the MENA region. We offer premium services and solutions across enginee...
-
تعلن منظمة الفاو FAO عن فتح باب التقديم في برنامج التدريب Internship Programme for Africa (RAF)، فرصة مميزة للشباب من الدول الأعضاء في المن...
-
شركة سعودية (المسار الاحترافي للتدريب) تطلب للتعيين: رواتب مجزية تصل الي 15000ج ✅مطلوب Operation Specialist ✅مطلوب Team Leader B2B Sale - ...
-
فرصة عمل من المنزل بدوام جزئي – مقيِّم إعلانات الإنترنت (باللغة العربية والإنجليزية) من شركة TELUS International هل تبحث عن وظيفة حرة من ا...
-
These are the Best Sites for Finding Remote Work Online: 1. FLEXJOBS FlexJobs (opens in a new tab) has over 50 remote work categories, wit...
-
Sukari Gold Mines is Hiring for the following positions: 📌Senior Electrical Engineer Supervisor 📌Solar Farm Supervisor 📌IT Security Admin...
-
شركة رائدة في مجال التسويق الميداني وأبحاث السوق تعلن عن فتح باب التقديم للوظائف التالية ضمن مشروع بحث ميداني ضخم: الوظيفية المطلوبة: باحثين...
-
وظائف شركة TAQA 2025 | برواتب تبدأ من 9000 جنيه وللمؤهلات العليا والدبلومات أعلنت شركة TAQA الرائدة في مجال الطاقة والخدمات البترولية عن ت...
-
Job Description We are seeking a proactive, organized, and detail-oriented Administrative Assistant to provide administrative and clerical s...
-
تعلن منظمة الفاو FAO عن فتح باب التقديم في برنامج التدريب Internship Programme for Africa (RAF)، فرصة مميزة للشباب من الدول الأعضاء في المن...
-
تُعلن إحدى المؤسسات التعليمية عن حاجتها إلى موظفة خدمة عملاء للانضمام إلى فريقها، حيث تتمثل المهام الأساسية في تنسيق المحاضرات والدروس الأون...
-
Hassan Allam Holding is one of the largest corporations in Egypt and the MENA region. We offer premium services and solutions across enginee...
-
Accountant • Bachelor’s degree in Accounting or Finance (English section and Cairo residence preferred). • 0–2 years of experience. • Soli...
-
Sukari Gold Mines is Hiring for the following positions: 📌Senior Electrical Engineer Supervisor 📌Solar Farm Supervisor 📌IT Security Admin...
-
What We Offer: Flexible working hours. Work-from-home after training. A supportive and growth-focused environment. Who We’re Looking For:...
-
Job Description We are seeking a proactive, organized, and detail-oriented Administrative Assistant to provide administrative and clerical s...
-
ECDC is Hiring! Position: Administrator (Female) Requirements: Fresh graduate from a reputable university Excellent knowledge of Microso...
-
يعلن نادي العاملين بوزارة الري عن حاجته لشغل بعض الوظائف للعمل بمقر النادي بشارع أبو الفدا – الزمالك – القاهرة، وذلك على النحو التالي: الو...
-
تعلن مجموعة طلعت مصطفى عن فرص عمل مميزة للشباب من الجنسين، للمؤهلات العليا في مختلف التخصصات. الوظائف المطلوبة: • ✅ أخصائي شؤون الموظفين –...