Home
Unlabelled
Document Controller/Admin For Ministry of Planning and Economic Development
Document Controller/Admin For Ministry of Planning and Economic Development
Share This
Popular Posts
-
نضم إلى فريق CrowdGen كمقاول مستقل لمشروع Ayla. هل أنت من مستخدمي الهواتف الذكية وتبحث عن المشاركة في مشروع بسيط وممتع لتسجيل الصوت؟ ندعوك...
-
محتاجين ٤٠ عامل في محطة الضبعة النووية في الشركة الروسية براتب ٧٥٠٠ - ٩٠٠٠ جنيه في الشهر الشغل ٩ ساعات وساعه بريك العمل بنظام ٢٤ يوم ف ال...
-
تعلن هيئة الرقابة النووية والإشعاعية عن مسابقة لشغل بعض الوظائف القيادية والتنفيذية والفنية عن طريق التعاقد وذلك وفقاً للائحة شئون العاملين...
-
About the job Data Collection Project for Arabic Speakers in Egypt Do you want to be a part of something bigger than yourself? Would you lik...
-
مجال عمل الشركة اوراسكوم للتنمية مصر هي شركة عامة مدرجة في البورصة المصرية منذ يونيو 1998. تعمل أوراسكوم للتنمية مصر ضمن قطاع خدمات المسته...
-
وداعًا لعصر الاعتماد على مكاتب السفريات للعمل في السعودية! الآن يمكنك التقديم على مجموعة كبيرة من الوظائف بنفسك، ودون الحاجة إلى وسيط. بالإض...
-
شغل في السويدي بدون خبره Fresh graduates are welcome to apply El Sewedy Electrometer Group is hiring for the position of Purchasing Specil...
-
نجوى شركة بريطانية مُتخصِّصة في تكنولوجيا التعليم تهدف إلى مساعدة المُعلِّمين على التعليم والطلاب على التعلُّم. بدأت رحلتنا منذ بضع سنوات ...
-
اسئله مقابله خدمه العملاء Customer Service Interview Questions ========================== What do you know about customer ser...
-
وداعًا لعصر الاعتماد على مكاتب السفريات للعمل في السعودية! الآن يمكنك التقديم على مجموعة كبيرة من الوظائف بنفسك، ودون الحاجة إلى وسيط. بالإض...
-
About the job Data Collection Project for Arabic Speakers in Egypt Do you want to be a part of something bigger than yourself? Would you lik...
-
أعلنت شركة مصر للطيران للخدمات الجوية، عن حاجتها لـ56 فردًا لشغل وظيفتي أخصائي كافتيريات، ومضيف كافتيريا، بنظام العمالة الموسمية، على أن يكو...
-
محتاجين حد عندنا انترنشيب iOS المرتب 10000 بس يكون معاه اللاب توب بتاعه المكان مدينة نصر عباس العقاد من 9 لحد 6 الفترة 3 - 6 شهور وبعدها ...
-
يعد مؤتمر الشباب الذي تنظمه الوكالة الدولية للطاقة المتجددة (إيرينا) في الإمارات العربية المتحدة حدثًا دوليًا يهدف إلى إشراك الشباب من مختلف...
-
نضم إلى فريق CrowdGen كمقاول مستقل لمشروع Ayla. هل أنت من مستخدمي الهواتف الذكية وتبحث عن المشاركة في مشروع بسيط وممتع لتسجيل الصوت؟ ندعوك...
-
محتاجين ٤٠ عامل في محطة الضبعة النووية في الشركة الروسية براتب ٧٥٠٠ - ٩٠٠٠ جنيه في الشهر الشغل ٩ ساعات وساعه بريك العمل بنظام ٢٤ يوم ف ال...
-
تعلن هيئة الرقابة النووية والإشعاعية عن مسابقة لشغل بعض الوظائف القيادية والتنفيذية والفنية عن طريق التعاقد وذلك وفقاً للائحة شئون العاملين...
-
اسئله مقابله خدمه العملاء Customer Service Interview Questions ========================== What do you know about customer ser...
Duties and Responsibilities
-Manage the flow of documentation within the office
-Maintain confidentiality around sensitive information
-Copy, scan and archive documents automatically and manually
-Retrieve files as requested by the department’s employees
-Prepare memos in English and Arabic if requested
-Handle the schedules, calendar and appointments of the department
-Manage office services by ensuring office operations and operations are organized, correspondences are controlled, filling system is designed
-Provide appropriate support to visitors.
Requirements and skills
-1-2 years of experience in the same position.
-BSc degree in Management or any relevant field
-Hands-on experience with MS Office.
-Proficient typing and editing skills
-Data organization skills
-Details-Oriented
Interested candidates can send their resumes to hr@mped.gov.eg with mentioning the vacancy name in the e-mail subject.