Rashideen Egypt For Trade (RETC) is hiring “HR Generalist”
with the following criteria :
• Bachelor Degree
• Minimum 2 years experience in HR.
• Preferred previous experience in FMCG industry.
• Male / Female.
• Excellent commend of English (written and spoken)
• Excellent of Microsoft office capabilities
Job Description:
• Review current structure, check vacancies and related issues to create action plans to cover the gaps.
• Screen CVs sent from sourcing, conduct phone interview and set HR/Technical interview appointment with the qualified candidates “Cairo – Governorates”.
• Share in building the annual performance appraisal system [select proper method – set the evaluation aspects – give orientation to HOD and delegated evaluators on how to implement the appraisal system] that reflects on employees increase and recommended trainings.
• Perform Job analysis and Update job description.
• Participate in salary surveys to determine prevailing pay rates and benefits.
• Provide support to HR team in projects assigned by HR manager or working on cross functional project teams.
If you interested kindly send your resume to Ayat.Amer@rashideenegypt.net mention the tilt “HR Generalist” in the subject line
Home
Unlabelled
HR Generalist For Rashideen Egypt For Trade (RETC)
HR Generalist For Rashideen Egypt For Trade (RETC)
Share This
Popular Posts
-
بمناسبة قرب افتتاح احدث فروع سلسلة مطاعم وحلواني ايتوال تقرر فتح باب التعيين لجميع المؤهلات بالوظائف الاتية. وظائف الاداريين ▫️ مديرين فر...
-
تُعلن شركة SME Careers عن فتح باب التقديم لوظيفة مدرب بيانات ذكاء اصطناعي (AI Data Trainer) للعمل عن بُعد، ضمن فريق متخصص يهدف إلى تطوير ن...
-
تعلن الهيئة القومية للإنتاج الحربى عن حاجتها لشغل بعض الوظائف بشركاتها وفقا للمؤهلات والشروط الآتية: مهندس الشروط: (1) حاصل على بكالوريوس هن...
-
إحدى كبرى الشركات العاملة في مجال الخدمات اللوجستية بميناء السخنة تعلن عن حاجتها للتعيين فورًا في الوظائف التالية: الوظائف المطلوبة: • ...
-
تُعلن إحدى المؤسسات التعليمية عن حاجتها إلى موظفة خدمة عملاء للانضمام إلى فريقها، حيث تتمثل المهام الأساسية في تنسيق المحاضرات والدروس الأون...
-
تعلن منظمة الفاو FAO عن فتح باب التقديم في برنامج التدريب Internship Programme for Africa (RAF)، فرصة مميزة للشباب من الدول الأعضاء في المن...
-
مدرسون في المرحلة الابتدائية: يشمل ذلك تدريس مواد مثل الإنجليزية، الرياضيات، والعلوم. يشترط حصول المتقدم على شهادة بكالوريوس في التربية (B...
-
وظائف شركة TAQA 2025 | برواتب تبدأ من 9000 جنيه وللمؤهلات العليا والدبلومات أعلنت شركة TAQA الرائدة في مجال الطاقة والخدمات البترولية عن ت...
-
وزارة العمل تعلن عن 285 فرصة عمل جديدة بشركة «إس آي وايرنج سيستمز إيچبت» بالسويس برواتب تصل إلى 17,500 جنيه وتخصيص 20 فرصة عمل لذوي الهمم *...
-
تعلن منظمة الفاو FAO عن فتح باب التقديم في برنامج التدريب Internship Programme for Africa (RAF)، فرصة مميزة للشباب من الدول الأعضاء في المن...
-
تُعلن إحدى المؤسسات التعليمية عن حاجتها إلى موظفة خدمة عملاء للانضمام إلى فريقها، حيث تتمثل المهام الأساسية في تنسيق المحاضرات والدروس الأون...
-
Hassan Allam Holding is one of the largest corporations in Egypt and the MENA region. We offer premium services and solutions across enginee...
-
بمناسبة قرب افتتاح احدث فروع سلسلة مطاعم وحلواني ايتوال تقرر فتح باب التعيين لجميع المؤهلات بالوظائف الاتية. وظائف الاداريين ▫️ مديرين فر...
-
Sukari Gold Mines is Hiring for the following positions: 📌Senior Electrical Engineer Supervisor 📌Solar Farm Supervisor 📌IT Security Admin...
-
تُعلن شركة SME Careers عن فتح باب التقديم لوظيفة مدرب بيانات ذكاء اصطناعي (AI Data Trainer) للعمل عن بُعد، ضمن فريق متخصص يهدف إلى تطوير ن...
-
Job Description We are seeking a proactive, organized, and detail-oriented Administrative Assistant to provide administrative and clerical s...
-
تعلن الهيئة القومية للإنتاج الحربى عن حاجتها لشغل بعض الوظائف بشركاتها وفقا للمؤهلات والشروط الآتية: مهندس الشروط: (1) حاصل على بكالوريوس هن...
-
ECDC is Hiring! Position: Administrator (Female) Requirements: Fresh graduate from a reputable university Excellent knowledge of Microso...
-
Accountant • Bachelor’s degree in Accounting or Finance (English section and Cairo residence preferred). • 0–2 years of experience. • Soli...